$KY/KLÁN
$KY/KLÁN
Menü
 
Fórum

Fórum

 
Chatbox
 
Viccek
A nap vicce
 
Bindek / Segítség

- Mivel sokan a szerveren kérdezik hogy kell bindelni, vagy egyes hangoknak mi a kódja, gondoltam így egyszerűbb, ha leírom ide. 

- Először is a bind-t úgy lehet csinálni, hogy megnyitod a konzolt, és azt írod hogy :

vsay -> szöveg hanggal keverve.
vsay_team -> szöveg hanggal keverve, csak a csapatod látja.


say -> egy szöveg betűre bindelve
say_team -> egy szöveg betűre bindelve, és csak a csapatod látja.


---------------------------------------------------------------

- Ha hanggal akarsz keverni egy szöveget :

/bind
vsay

- Erre egy példa a sajátom (HUNT3R) :

/bind F7 vsay camper ^9camper^3... | vagy | /bind F7 vsay_team camper ^9camper^3...

---------------------------------------------------------------

- Egy szöveg betűre bindelve :

/bind
say - Példa : /bind o say Ez egy üzenet

---------------------------------------------------------------

[size]- A hangoknak a kódját nem tudhatjátok fejből mert azokat én adtam meg, ezért inkább leírom őket ide :


////////////////////////
// wm_quickstatements //
////////////////////////

PathCleared
{
sound/chat/allies/11a.wav "Path cleared."
sound/chat/allies/11b.wav "Path cleared."
}

EnemyWeak
{
sound/chat/allies/12a.wav "The enemy is weakened."
sound/chat/allies/12b.wav "The enemy is weakened."
}

AllClear
{
sound/chat/allies/13a.wav "All clear."
sound/chat/allies/13b.wav "All clear."
}

Incoming
{
sound/chat/allies/14a.wav "Incoming!"
sound/chat/allies/14b.wav "Incoming!"
}

FireInTheHole
{
sound/chat/allies/15a.wav "Fire in the hole!"
sound/chat/allies/15b.wav "Fire in the hole!"
}

OnDefense
{
sound/chat/allies/16a.wav "I'm on defense."
sound/chat/allies/16b.wav "I'm on defense."
}

OnOffense
{
sound/chat/allies/17a.wav "I'm on offense."
sound/chat/allies/17b.wav "I'm on offense."
}

TakingFire
{
sound/chat/allies/18a.wav "Taking fire!"
sound/chat/allies/18b.wav "Taking fire!"
}

MinesCleared
{
sound/chat/allies/19a.wav "Mines cleared."
sound/chat/allies/19b.wav "Mines cleared."
}

EnemyDisguised
{
sound/chat/allies/10a.wav "Enemy in disguise."
sound/chat/allies/10b.wav "Enemy in disguise."
}


//////////////////////
// wm_quickrequests //
//////////////////////

Medic
{
sound/chat/allies/21a.wav "Need a Medic!" sprites/voiceMedic
sound/chat/allies/21b.wav "I need a Medic!" sprites/voiceMedic
sound/vwvfun/team/allies/medic.wav "Medic!" sprites/voiceMedic
sound/vwvfun/team/allies/usmedic.wav "Medic!" sprites/voiceMedic
}

NeedAmmo
{
sound/chat/allies/22a.wav "I need ammo!" sprites/voiceAmmo
sound/vwvfun/team/allies/ammo.wav "I need ammunition!" sprites/voiceAmmo
sound/vwvfun/team/allies/usammo.wav "Need ammo!" sprites/voiceAmmo
}

NeedBackup
{
sound/chat/allies/23a.wav "I need backup!"
sound/chat/allies/23b.wav "I need backup!"
}

NeedEngineer
{
sound/chat/allies/24a.wav "We need an engineer!"
sound/chat/allies/24b.wav "We need an engineer!"
}

CoverMe
{
sound/chat/allies/25a.wav "Covering fire!"
sound/chat/allies/25b.wav "Covering fire!"
sound/chat/allies/25c.wav "Cover me!"
sound/chat/allies/25d.wav "Cover me!"
}

HoldFire
{
sound/chat/allies/26a.wav "Hold your fire!"
sound/chat/allies/26b.wav "Hold your fire!"
}

WhereTo
{
sound/chat/allies/27a.wav "Where to?"
sound/chat/allies/27b.wav "Where to?"
}

NeedOps
{
sound/chat/allies/28a.wav "We need Covert Ops!"
sound/chat/allies/28b.wav "We need Covert Ops!"
}


//////////////////////
// wm_quickcommands //
//////////////////////

FollowMe
{
sound/chat/allies/31a.wav "Follow me!"
sound/chat/allies/31b.wav "Follow me!"
}

LetsGo
{
sound/chat/allies/32a.wav "Let's go!"
sound/chat/allies/32b.wav "Let's go!"
}

Move
{
sound/chat/allies/33a.wav "Move!"
sound/chat/allies/33b.wav "Move!"
}

ClearPath
{
sound/chat/allies/34a.wav "Clear the path!"
sound/chat/allies/34b.wav "Clear the path!"
}

DefendObjective
{
sound/chat/allies/35a.wav "Defend our objective!"
sound/chat/allies/35b.wav "Defend our objective!"
}

DisarmDynamite
{
sound/chat/allies/36a.wav "Disarm the dynamite!"
sound/chat/allies/36b.wav "Disarm the dynamite!"
}

ClearMines
{
sound/chat/allies/37a.wav "Clear the mines!"
sound/chat/allies/37b.wav "Clear the mines!"
}

ReinforceDefense
{
sound/chat/allies/38a.wav "Reinforce the defense!"
sound/chat/allies/38b.wav "Reinforce the defense!"
}

ReinforceOffense
{
sound/chat/allies/39a.wav "Reinforce the offense!"
sound/chat/allies/39b.wav "Reinforce the offense!"
}


//////////////////
// wm_quickmisc //
//////////////////

Affirmative
{
sound/chat/allies/41a.wav "Affirmative!"
sound/chat/allies/41b.wav "Yes!"
sound/chat/allies/41c.wav "Yes!"
}

Negative
{
sound/chat/allies/42a.wav "No!"
sound/chat/allies/42b.wav "No!"
sound/chat/allies/42c.wav "Negative!"
sound/chat/allies/42d.wav "Negative!"
}

Thanks
{
sound/chat/allies/43a.wav "Thanks!"
sound/chat/allies/43b.wav "Thanks!"
sound/chat/allies/43c.wav "Thank you!"
sound/chat/allies/43d.wav "Thank you!"
}

Welcome
{
sound/chat/allies/44a.wav "You're welcome."
sound/chat/allies/44b.wav "You're welcome."
sound/chat/allies/44c.wav "No problem."
sound/chat/allies/44d.wav "No problem."
}

Sorry
{
sound/chat/allies/45a.wav "Sorry!"
sound/chat/allies/45b.wav "Sorry!"
sound/chat/allies/45c.wav "Sorry!"
}

Oops
{
sound/chat/allies/46a.wav "Oops!"
sound/chat/allies/46b.wav "Oops!"
sound/chat/allies/46c.wav "Oops!"
}


////////////////////
// wm_quickglobal //
////////////////////

Hi
{
sound/chat/allies/54a.wav "Hi!"
sound/chat/allies/54b.wav "Hi!"
sound/chat/allies/54c.wav "Hi!"
sound/chat/allies/54d.wav "Hello!"
sound/chat/allies/54e.wav "Hello!"
}

Bye
{
sound/chat/allies/55a.wav "Bye."
sound/chat/allies/55b.wav "Bye."
sound/chat/allies/55c.wav "Bye."
sound/chat/allies/55d.wav "Good bye."
sound/chat/allies/55e.wav "Good bye."
}

GreatShot
{
sound/chat/allies/56a.wav "Great shot!"
sound/chat/allies/56b.wav "Great shot!"
}

Cheer
{
sound/chat/allies/57a.wav "Hahaa!"
sound/chat/allies/57b.wav "Alright!"
sound/chat/allies/57c.wav "Yes!"
sound/chat/allies/57d.wav "Yes!"
sound/chat/allies/57e.wav "'Atta way, baby!"
sound/chat/allies/57f.wav "You got it, man!"
sound/chat/allies/57g.wav "Yeehaa!"
sound/chat/allies/57h.wav "Yoohoo!"
sound/chat/allies/57i.wav "Yeah!"
sound/chat/allies/57j.wav "Yeah!"
sound/chat/allies/57k.wav "Yeah!"
sound/chat/allies/57l.wav "Woo!"
}

/////////////////////
// wm_quickglobal2 //
/////////////////////

GoodGame
{
sound/chat/allies/586a.wav "Good game!"
sound/chat/allies/586b.wav "Good game!"
sound/chat/allies/586c.wav "Good game!"
}


///////////////////////
// wm_sayplayerclass //
///////////////////////

IamSoldier
{
sound/chat/allies/61a.wav "I'm a soldier." vsixsprites/iamsoldier
sound/chat/allies/61b.wav "I'm a soldier." vsixsprites/iamsoldier
}

IamMedic
{
sound/chat/allies/62a.wav "I'm a medic." vsixsprites/iammedic
sound/chat/allies/62b.wav "I'm a medic." vsixsprites/iammedic
}

IamEngineer
{
sound/chat/allies/63a.wav "I'm an engineer." vsixsprites/iamengineer
sound/chat/allies/63b.wav "I'm an engineer." vsixsprites/iamengineer
}

IamFieldOps
{
sound/chat/allies/64a.wav "I'm a field ops." vsixsprites/iamfieldops
}

IamCovertOps
{
sound/chat/allies/65a.wav "I'm a covert ops." vsixsprites/iamcovertops
sound/vwvfun/team/allies/a-spy.wav "I'm a spy." vsixsprites/iamcovertops
}


////////////////////
// wm_quickattack //
////////////////////

DestroyPrimary
{
sound/chat/allies/71a.wav "Destroy primary objective!"
sound/chat/allies/71b.wav "Destroy primary objective!"
}

DestroySecondary
{
sound/chat/allies/72a.wav "Destroy secondary objective!"
sound/chat/allies/72b.wav "Destroy secondary objective!"
}

DestroyConstruction
{
sound/chat/allies/73a.wav "Destroy construction!"
sound/chat/allies/73b.wav "Destroy construction!"
}

RepairVehicle
{
sound/chat/allies/75a.wav "Repair the vehicle!"
sound/chat/allies/75b.wav "Repair the vehicle!"
}

DestroyVehicle
{
sound/chat/allies/76a.wav "Disable the vehicle!"
sound/chat/allies/76b.wav "Disable the vehicle!"
}

EscortVehicle
{
sound/chat/allies/77a.wav "Escort the vehicle!"
sound/chat/allies/77b.wav "Escort the vehicle!"
}


////////////////////////
// wm_quickobjectives //
////////////////////////

CommandAcknowledged
{
sound/chat/allies/81a.wav "Command acknowledged!"
sound/chat/allies/81b.wav "Command acknowledged!"
sound/chat/allies/81c.wav "Right away!"
sound/chat/allies/81d.wav "Right away!"
}

CommandDeclined
{
sound/chat/allies/82a.wav "Command declined!"
sound/chat/allies/82b.wav "Command declined!"
sound/chat/allies/82c.wav "No can do!"
sound/chat/allies/82d.wav "No can do!"
}

CommandCompleted
{
sound/chat/allies/83a.wav "Command completed!"
sound/chat/allies/83b.wav "Command completed!"
}

ConstructionCommencing
{
sound/chat/allies/84a.wav "I'm constructing!"
sound/chat/allies/84b.wav "I'm constructing!"
}


///////////////////////
// wm_quickfireteams //
///////////////////////

FTAttack
{
sound/chat/allies/98a.wav "Attack!"
sound/chat/allies/98b.wav "Attack!"
}

FTFallBack
{
sound/chat/allies/99a.wav "Fall back!"
sound/chat/allies/99b.wav "Fall back!"
}


//////////////////////////////
// wm_quickfireteamssoldier //
//////////////////////////////

FTCoverMe
{
sound/chat/allies/25c.wav "Cover me!"
sound/chat/allies/25d.wav "Cover me!"
}

FTCoveringFire
{
sound/chat/allies/25a.wav "Covering fire!"
sound/chat/allies/25b.wav "Covering fire!"
}

FTMortar
{
sound/chat/allies/911a.wav "Deploy mortar!"
sound/chat/allies/911b.wav "Deploy mortar!"
}


////////////////////////////
// wm_quickfireteamsmedic //
////////////////////////////

FTHealSquad
{
sound/chat/allies/921a.wav "Heal the squad!"
sound/chat/allies/921b.wav "Heal the squad!"
}

FTHealMe
{
sound/chat/allies/922a.wav "Heal me!"
}

FTReviveTeamMate
{
sound/chat/allies/923a.wav "Revive team mate!"
sound/chat/allies/923b.wav "Revive team mate!"
}

FTReviveMe
{
sound/chat/allies/924a.wav "Revive me!"
sound/chat/allies/924b.wav "Revive me!"
}


///////////////////////////////
// wm_quickfireteamsengineer //
///////////////////////////////

FTDestroyObjective
{
sound/chat/allies/931a.wav "Destroy the objective!"
sound/chat/allies/931b.wav "Destroy the objective!"
}

FTRepairObjective
{
sound/chat/allies/932a.wav "Repair objective!"
sound/chat/allies/932b.wav "Repair objective!"
}

FTConstructObjective
{
sound/chat/allies/933a.wav "Construct objective!"
sound/chat/allies/933b.wav "Construct objective!"
}

FTDisarmDynamite
{
sound/chat/allies/36a.wav "Disarm the dynamite!"
sound/chat/allies/36b.wav "Disarm the dynamite!"
}

FTDeployLandmines
{
sound/chat/allies/934a.wav "Deploy landmines!"
sound/chat/allies/934b.wav "Deploy landmines!"
}

FTDisarmLandmines
{
sound/chat/allies/935a.wav "Disarm landmines!"
sound/chat/allies/935b.wav "Disarm landmines!"
}


///////////////////////////////
// wm_quickfireteamsfieldops //
///////////////////////////////

FTCallAirStrike
{
sound/chat/allies/941a.wav "Call an airstrike!"
sound/chat/allies/941a.wav "Call an airstrike!"
}

FTCallArtillery
{
sound/chat/allies/942a.wav "Call in artillery!"
sound/chat/allies/942b.wav "Call in artillery!"
}

FTResupplySquad
{
sound/chat/allies/944a.wav "Resupply the squad!"
sound/chat/allies/944b.wav "Resupply the squad!"
}

FTResupplyMe
{
sound/chat/allies/945a.wav "Resupply me!"
sound/chat/allies/945b.wav "Resupply me!"
}


////////////////////////////////
// wm_quickfireteamscovertops //
////////////////////////////////

FTExploreArea
{
sound/chat/allies/951a.wav "Explore the area!"
sound/chat/allies/951b.wav "Explore the area!"
}

FTCheckLandmines
{
sound/chat/allies/952a.wav "Check for landmines!"
}

FTSatchelObjective
{
sound/chat/allies/931a.wav "Destroy the objective!"
sound/chat/allies/931b.wav "Destroy the objective!"
}

FTInfiltrate
{
sound/chat/allies/953a.wav "Infiltrate!"
sound/chat/allies/953b.wav "Infiltrate!"
}

FTGoUndercover
{
sound/chat/allies/954a.wav "Go undercover!"
}

FTProvideSniperCover
{
sound/chat/allies/955a.wav "Provide sniper cover!"
}

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Idő
 
Mystat
 
Naptár
2024. Április
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Webfordítás
 
Géped
IP
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak